Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii:
– dispozitii ale primarului
– proiecte de hotarâri
– hotarari de consiliu;
– instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare
– note de discutii
– referate de aprobare
– fise de audienta
– protocoale
– rapoarte
– studii – analize – prognoze – proiecte de strategii
– scrisori sau adrese – materiale de specialitate
– fise de proiect
– contracte de achizitie publica
– procese-verbale
– adrese
– observatii si propuneri
– avize
– planuri urbanistice de detaliu sau zonale
– planul urbanistic general
– certificate de urbanism si autorizatii de construire/desfiintare
– autorizatii pentru activitati independente (asociatii familiale, persoane fizice), autorizatii taxi, autorizatii de functionare si avize pentru orarul de functionare – autorizatii de acces în zone cu restrictii de tonaj
– date de cadastru
– date de stare civila